اختصاص تخفیف ۱۵ تا ۲۰ درصدی به درخواست‌های بهره‌برداری تجاری خدمات شهرداری مشهدمقدس در نجف اشرف ستودنی است + فیلم استقرار آتش‌نشانان در خیابان‌های منتهی به حرم امام‌رضا(ع)، هم‌زمان با روز اربعین ۱۴۰۳ اعمال‌قانون ۳۵۳۵ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۴۸ خودروی متخلف توقیف شدند (۳ شهریور ۱۴۰۳) فعالیت گشت‌های جمع‌آوری متکدیان مشهد، تا پایان ماه صفر، در سه شیفت خواهد بود حمل‌ونقل عمومی مشهد در روز اربعین (۴ شهریور ۱۴۰۳) رایگان شد ترافیک سنگین در میدان جمهوری، بولوارهای ملک‌آباد و امام‌خمینی(ره) مشهد (۳ شهریور ۱۴۰۳) فعالیت چهار پایگاه نظارتی ویژه ایام پایانی ماه صفر در حومه حرم امام‌رضا(ع) تلاش پاکبانان برای نظافت خیابان های اطراف حرم مطهر علوی ستودنی است ورود ۳ هزار و ۴۰۰ زائر افغانستانی اربعین به مرز دوغارون خراسان رضوی مشهد میزبان موکب‌های خدمت رسان از سایر کشور‌های اسلامی آماده‌سازی خیابان امام رضا (ع) مشهد برای برگزاری مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین مدیریت شهری مشهد از ایده‌های نوجوانان در برپایی مراسم دهه آخر صفر استفاده می‌کند نجات دو محبوس تصادف در بزرگراه پیامبر اعظم (ص) مشهد (یکم شهریور ۱۴۰۳) سرویس‌دهی رایگان مترو مشهد در روز اربعین و سه روز پایانی صفر ۱۴۰۳ بدایعِ «بدایع‌نگار» در عرصه روزنامه‌نگاری | ۱۰۴ سال پیش اولین نشریه دینی خراسان به همت میرزا فضل‌الله آل‌داوود منتشر شد فرماندار مشهد: مصوبات مرتبط با سامان‌دهی کشف‌رود به صورت مستمر پیگیری می‌شود ترافیک پر حجم در بزرگراه آزادی، میدان فلسطین و پیرامون حرم مطهر رضوی (یکم شهریورماه ۱۴۰۳) سرویس‌دهی صلواتی ۴۱۰ دستگاه اتوبوس در مشهد، همزمان با اربعین حسینی تقدیر فرمانده قرارگاه اربعین در مرز چذابه از خدمات‌رسانی ناوگان اتوبوس‌رانی شهرداری مشهد
سرخط خبرها

برقراری ۵۶ هزار تماس میان شهروندان و مرکز ۱۳۷ در فروردین‌ماه ۹۹

  • کد خبر: ۲۶۸۴۵
  • ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۱
برقراری ۵۶ هزار تماس میان شهروندان و مرکز ۱۳۷ در فروردین‌ماه ۹۹
سرپرست اداره ارتباطات شهرداری مشهد از برقراری ۵۶ هزار و ۱۶۵ تماس میان شهروندان و مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷در فروردین‌ماه سال جاری خبر داد.
به گزارش شهرآرانیوز، احمد رمضانی فرخد با اعلام این خبر افزود: در فروردین‌ماه سال جاری، ۵۶ هزار و ۱۶۵ تماس میان شهروندان و مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ رد و بدل شده است که از این تعداد ۴۴ هزار و ۲۴۸ تماس توسط شهروندان با مرکز ۱۳۷ گرفته شده و ۱۱ هزار و ۹۱۷ ارتباط نیز از سوی کارشناسان پاسخ‌گویی این مرکز با شهروندان جهت ارائه پاسخ درخواست‌های مردمی برقرار شده است.

وی ادامه داد: تعداد کل تماس‌های برقرار شده میان شهروندان و مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ در سال گذشته ۳۶ هزار و ۱۲۸ تماس بود که این رقم با افزایش ۵۵ درصدی در سال ۹۹ به ۵۶ هزار و ۱۶۵ تماس رسیده است.

وی گفت: از تماس‌های گرفته شده شهروندان به مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷، بیش از ۳۱ هزار تماس در لحظه توسط کارشناسان واحد دریافت این مرکز پاسخ‌گویی شده و ۱۲ هزار و ۷۶۰ درخواست مردمی نیز ثبت شده و جهت پاسخ‌گویی به حوزه‌های مربوط در معاونت‌ها، مناطق، سازمان‌ها و شرکت‌های شهرداری ارجاع داده شده است که ۶۴ درصد از این نوع درخواست‌ها به نتیجه رسیده و مشکلات شهروندان حل شده است.
 
رمضانی فرخد با اشاره به اینکه تنها دو درصد از درخواست‌های شهروندان در فروردین ماه ۹۹ به علت نبود بودجه و اعتبار یا نداشتن طرح و برنامه انجام نشده است و ۲۳ درصد از درخواست‌ها نیز به علت اینکه مربوط به سایر ارگان‌ها بوده، امکان اجرا توسط شهرداری را نداشته است، اضافه کرد: ۱۱ درصد از درخواست‌های شهروندان نیز برای انجام، بازه زمانی از سوی واحد‌های اجرایی شهرداری دریافت نموده‌اند که در زمان مقرر حل مشکل می‌شود.

وی افزود: نظارت بر ساخت‌وسازها، توسعه و نگهداری فضای سبز، مرمت و روکش آسفالت معابر، رفت‌وروب و نظافت معابر و موقعیت‌های بحرانی مانند آب‌گرفتگی، ۵ موضوع پرتکرار مورد درخواست شهروندان از مدیریت شهری، در تماس با ۱۳۷ طی فروردین ماه سال جاری بوده است.
 
منبع: روابط عمومی مرکز ۱۳۷ شهرداری مشهد
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->